1 maj!

Heej!

Hoppas ni hade en rolig valborg! Det hade jag! Var på en fest i grödinge. Det var 80års kalas, då fyra tjejer fyllt 20. Det var super kul! Petra var där också! Hon är nog världens sötaste tjej. Så otroligt gullig och snäll :). Tyvärr glömde jag kameran hemma hos Niklas, så himla typsikt! Hade vart kul med bilder. Men men :)

Nu sitter jag ute i solen och har precis ätit en jätte frukost med Niklas. Vi har inga planer för dagen.

Tänk att det är fredag idag hörrni!! :D

Hittade lite bilder från Båsta veckan förra året! Det var grym kul! Skulle vilja åka dit i år igen. Lite roligare nu när man är 18 också^^
Kändis matchen. Här kommer Lollo o jag spela! ;d

Min framtida bil (?)


Dag 1. Tennis


KÄNDIS! xD haha

Dag 2. Tennis igen


Älsklingen



Det vr faktsiskt jätte roligt att titta på tennis! Jag som ändå inte är speciellt insatt liksom :)

Nej, nu ska jag njuta av solen! Niklas håller på o röjer i garaget med Ronnie.. Jag får väl sola själv.

PUSS o KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0