Tisdag

Tjeenare!

Jag hann minsann till matte provet imorse! Tro det eller ej men sprang på tre minuter från Tumba till skolan! Snacka om guinness rekord!! Seriöst!

Provet behöver jag inte komentera.

Kom hem för en stund sen och jag är så sjukt trött! Man börjar ju undra om det är nå fel på mig, ja menar är det normalt och va trött 24/7?! Så nu har jag iaf satt på mig mjukis kläder, tagit bort sminket och sitter nu med en ansikts mask.
Vääldigt härligt måste jag säga!
Vilken?...

PLING!

Den såg mest frestande ut. (Haha, kan man säga så xD) Äsch! Gott luktar de iaf! 
För er som undrar hur mitt badrumssåp ser ut, så ser det iaf ut såhär! xD

Riktigt gullit! (eh?)
Nej, nu måste jag ta gå sköja bort den här masken sen tänkte jag faktiskt passa på nu när jag inte har nå bättre för mig o sy in massa byxor som är för vida i benen! Har liksom aldrig kommit till skott med de.

Men vi hörs!
PUSSINUSSI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0