Onsdag

Heej!'

Fyyyfaraaao vad meningslöst det var!
Vi gick heela vägen till Lida, grilla korv och åkte hem. Nej, det var inte roligt! Plus att det börja regna och Lina o jag trampa nästan på en orm!! ormar som jag hatar! Jag blev ju för fan livrädd!!
Inte nog med de, kamerans batteri tog ju slut också. Inte min dag idag. Hah!
De här var de få bilder jag hann ta :)
Kickis söta vovve fick följa med. (Jag vill också ha en hund!)

Lina, Tilda, Rasmus o Jocke

Powerwalk!(?)

Ja, det var de. Vi hann inte ens komma fram.. hahah 
Snodde två bilder från Emelie. Tjuv som jag är ^^
Robban o Tildan

Ja, och så roligt hade vi det..


Aja. Nu har jag precis badat och ska väl lägga mig i sängen o bara vila.
Ledig i fyra dagar nu!! WIIIIHOoOOo!!

Skriver snart igen!
PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0