Lördag

Heej!

Nu har jag precis kommit hem och ska snart äta middag. Ronnie håller på o grillar för fullt :)
 Vilken sommardag det har varit idag! Jag o Sandirs hade det super mysigt!:)
Vi åt lunch högst upp i Åhléns.

Vi hitta sjuuukt snygga skor både inna på Zara och Top Shop!
(Jag är kär i de svarta!!)

Och Sandra hitta sin dröm bil. Själv tycker jag så där. Audi TT är myyycket snyggare ;d

Vi gick till full smockade Kungsan och köpte glass!

Haha! Sandra in action xD

Men nu ska jag äta och sen blir det krogen med Alex, Laura, Sara och Erika som har kommit från Uppsala!!
Först blir det Nivå och sen Ice! Vi ses där ;)

TJINGELIIING!!

Kommentarer
Postat av: maju

Lamborhini Gallardo (Bilen)

2009-05-18 @ 18:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0