I wish..

Heej!

Haft en helvetes dag. Men jag ska inte gå in mer på de och smitta av mig av mitt dåliga humör. Visst är jag snäll!:)
Var iaf inne på Smycka efter skolan där jag fixade ett utav armbanden som gått sönder. De andra armabandet måste jag gå  tillbaka till butiken där jag köpte den. (Suck, fick den ju i födelsedagpresent!..)
Nu har jag vart hemma ett tag och tittat lite inne på Bubbelroom.se. 
Ååh! Gissa om jag hitta något!

Om jag ändå vore rik..
Snyggaste sommarklänningen ever! Min favorit! 2199:-

Söt och enkel klänning. 2799:-

Sjukt snygg kjol.
1750:-

Snygg neutral klänning. 2895:-

Snygg enkel vardagsklänning. 2750:-


Jag blir så arg på PRISERNA!... Åhh!
Jag ska minsann bli rik och kunna köpa exakt vad jag vill! Vänta bara..

PU$$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0