Beslutsångest..(?)

Hej igen!

Nu har jag precis badat så är ren o fräsch för att gå o lägga mig :)

Idag efter skolan sprang jag förbi H&M och spontan köpte den här tunikan o nu vet jag inte om jag vill behålla den!..
Skit jobbigt!

Jag vet inte riktigt vad jag tycker.. 249:-.. Ett sånt där pris som gör mig ännu mer förrvirrad!

Aja! Imorgon efter skolan ska jag in till stan med sötnosarna Matilda o Lina därefter åker jag med Tildan hem så ska vi ha myskväll med plugg o nå gottis! Myspys!
Här är dom föresten!

Sötare tjejer får man ju leta efter! <3

Vi hörs imorgon!
PUSSI

Kommentarer
Postat av: LOLO

Fan va snygg bloggen har blivit!! va har du gjort jao?

2009-05-27 @ 12:25:24
Postat av: Lilli

WHAAT!? Ingenting!(?)Hatar min texistil! Du måste hjälpa mig!

2009-05-27 @ 18:43:58
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag tycker tunikan är snygg! Har kollat på den tidigare:P

2009-05-28 @ 00:30:37
URL: http://alindgren.blogg.se/
Postat av: Lilli

tycker du de Alex.. den ligger här hemma med prislappen på fortfarande.. haha.. skit jobbigt! xD

2009-05-28 @ 14:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0