6 maj

Heej!

Hann inte med något morgoninägg imorse, hoppas ni överlevde de ;)
Har haft en ganska skön dag i skolan, bortsett från svenskan då vi skulle hålla ett tal i fem minuter. Själv pratade jag om plastikkirurgi (typiskt ^^) och det gick väl sådär..
sjuuukt nervöst!
Efter skolan gick Matilda o jag och sola i 30min^^ Behövs nu innan sommaren känner jag :)

Ni har väl inte missat den här!! Britneys tampong snöre! Hahaha! Jag kan inte sluta garva!


Håll ut till slutet! HAHA!

PUSSIPUSSI  

Kommentarer
Postat av: Lina

ratatatataaaaa!

hahah

2009-05-06 @ 17:35:48
Postat av: Mickan

Hahahaha! Jag skulle ju bara visa! xD

2009-05-06 @ 19:19:32
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0