30maj

Goodmorgon!

Förlåt för en sjukt dålig uppdatering! Men jag har verkligen inte haft någon tid alls till att blogg.

Efter en stanrunda med Petra igår var det meningen att dra ut på krogen senare på kvällen. Men VILKEN KATASTROF det blev! Hah! Vi drog in vid tio tiden och sen i Stuvsta på väg in till Centralen hoppar någon framförtåget och vi blir fast där i 1,5-2 timmar! Viiiilken tid det tog! Vi fick komunicera med polisen  via mobilen eftersom de inte berätta vad som hände i mickarna(!!?). Funkade inte så värst bra, svar med teckenspråk är ganska svårt.
Stackars alla studenter som var på tåget! Det var ju helt fullproppat!
När vi väl kom till Centralen drog vi till Toxic, men det var väääärldens längsta kö plus att typ tio poliser kom, så det var ingen mening med att gå in ens! Så drog vi till Stureplan för att Alex polare skulle fixa in oss, me han försvann så även de gick åt helevte! Hahah! Lyckad kväll, veeerkligen!! 
Det blir utgång ikväll ist!

Men nu ska jag snart på dop! Hör av mig när jag är hemma igen!
PUSSPUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0