Våffeldagen!

Hej igen!
Lite kort om matcherna idag.
Vi hade två matcher och förlora båda. 2-1, 5-3. (Förvånad? Nej.)
VISSA i laget spelade skit bra verkligen och kämpade som satan! Bla. Matilda, Becka och Helena! Men VISSA kämpar fan inte ett skit!! Blir så j*vla irriterad!! Man kan väl iaf göra sitt bästa!? Men tydligen INTE! Varför vara med om man ändå inte vill kämpa och anstränga sig!!? Man förstör ju bara för laget! HERREGUD! Sluta spela för i *******!!

Nu har jag skrivit av min ilska så nu orkar jag inte vara arg längre!
Käkade precis några våfflor som gjorde mig på bra humör! Man blir så himla mätt på typ 2 våffler! De är så maffiga på nå sätt xD vilket kanske är bra, ja menar hur fan hade man sett ut annars!(?)

Har några bilder från vår låånga hemresa på mobilen, men måste vänta på att Robin kommer hem, som hjälper mig. Så de får bli senare! :)

P U S S & K R A M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0