Så där ja!

Hej igen!

Nu har jag städat klart och hunnit vart ute en sväng med Sandra också.
Gud vad kallt de är! Ser ut som ett jätte mysigt vinterland..
Men jag som trodde våren var på väg! Vad hände där!?...

Så här blev iaf resultatet på mitt nystädade rum!





Visst blev de bra!!?
Fick bli täcken med änglar och hjärtan på! Inte mitt favorit kanske, men ganka söt ändå! :)
Och inte har jag gömt allt i resväskan heller!
Se själv!

Hah!

Imorgon blir det stan och förhoppningsvis kommer jag hem med nå kul!
Brukar inte var så svårt att inte göra de xP

PUSS & GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Lina Falinger

ååå mickan har du sex and the city boxen!! :O



fint det blev när du städade ;)

2009-03-12 @ 18:38:06
Postat av: Mickan

Haha! Jaa, fick den i julklapp :D Du får lååna om du vill! När som heelst! :)

Haha, ja men visst blev de bra tillslut!:D

2009-03-12 @ 22:48:25
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0