Panik!

Hejhoppsnopp!

Guud, jag börjar får lite smått panik känner ja!
Niklas kommer trots allt hem i övermorgon och då vill man ju ändå att det lite fräsch i rummet, som att  bädda rent sängen och kanske ha en liten spa-dag för sig själv då man kan fixa iorning sig lite. (Så som färga bryn/fransar, ansiktsmask, hårinpackning bl.a)
Tiiden går så himla fort! :D Helt underbart ju!

Jag börjar med att städa! Ni ska bara se hur det ser ur här! Verkligen ett OMG moment! :o

Visar före och efter bilder senare!

Sen får det väl bli att jag tar hand om mig själv imorgon! Måste till stan efter skolan också.. Sheisse!

Aja, vi hörs senare!

Jisses nu kom Alex också! Hahah! Alltid lika gullig!

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0