Längtar till freedag!

Heej!

Ja smsar med Niklas nu! Ni kan nog inte fatta vilken längtan jag har efter honom! Helt sjuk egentligen!
Nu är jag bara glad och inte alls ledsen som jag kunde va förut!:)
Pratade med hans mamma igår också, hon är så söt Ulrika!

K a n  d e t  b a r a  i n t e  b l i  F R E D A G  n u  p å  en  g å n g ! !

Skolan gick iaf toppen bra! :) Idag måste jag plugga Samhäll, prov imorgon! :o
 
Här är bilder från i fredas hemma hos pappa! :)
  
Maat och tjockis-Melwin!

Ledsen baby! Kollo minen! Stackarn! Haha!


 
Älsklingen spelar gitarr!
Det gäller att börja tidigt ;)


Nu ser han inte ut som den där söta lilla bebisen längre, utan en riktig stoor pojke!
Söt-krovas!

Tjingeling! Hörs senare!

PUSSiGULL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0