Då var det klart!

Hejsan hoppsan!

Naglarna blev super fina! Huur nöjd som helst! 650kr kostar det hos Meriane i Södertälje. Har gjort naglar på många ställen, men aldrig där :). Det var Carro som tipsa om henne :). Och jag rekomendear henne verkligen!



Mamma kom iaf och hämta mig upp mig när jag var klar. Så himla skönt! Det spöregna ute och hade ingen lust att stå och vänta på tåget i hundra år ^^.

Missade halva -Den rätta för Rosing, men de gjorde inte speciellt mycket. Såg att Hugo vann, hahah! Ibland undrar jag om allt bara är ett skämt, eller om det verkligen är på riktigt!(?) Guuuuud vad pinsamt det var! Jag skämdes nästan! Var tvungen att ta en kudde för ansiktet!


 
Men de var väl kul, nu har killarna fått visa upp sig i TV o kommer in på kändis fester och Linda har fått sin efterlängtade uppmärksamhet på nytt. Alla glada. Vi får väl se hur lång tid det tar innan hon gör ett nytt program. 
Varför inte starta upp ett eget märke av nå slag. Kläder eller produkter, vad som helst! Men inte nå jävla dejting program och skämma ut sig! Herregud!

Nåå väl, som gammelmormor alltid sa!

Nu ska jag fixa iordning mig, sen blir det lägg dags!

PUSS & KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0