9 dagar kvar!

Goodagens people!

Jag som tyckte gårdagens skoldag var slapp! Idag var det ännu slappare! :)
Idrottslektionen på morgonen blev ju katastrof! Vi skulle ha strampetts inne i lilla salen där en lådsas is ligger (Allså inte en riktig is, utan de är oljade plattor som ligger på golvet)
Detta leder då till att golvet brevid "isen" är suuper hal av all olja, så vi kan ju inte hoppa den där jävla trampettsen! Så efter att plockat fram allt, var det bara att börja plocka undan igen. Så vi fick spela mini-handboll sisa 10minuterna!
Sheisse säger jag bara!

Min söta lilla gullegris låg här och slappade :)



Efter idrottslektionen var det lunch. Å va händer!!? Jag spiller ut heeela mitt glas med mjölk över bordet! Hahah! Det var såå nära att  Lina brevid mig som skulle fått mer än halva glaset på sig! Men bruden har ju vääärldens snabbaste reflexer! :D
Ja, sen var det bara att börja torka! xD

Ja, ni skulle sett hur det såg ut innan! Herregud! Hah!


Kicki och Sara! :)


Här är även en utav våra mat-tanter! Hon tappade två glas, men tog endast upp 1! Varför? Tack o lov gick hon och la de tappade glaset i disken!


Efter skolan åkte jag till gymet! Nu är jag hemma och ska äta precis!

Skriver senare igen!

PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0