8 dagar kvaar!

Heeej!

Herregud vad sköna dagar vi haft i skolan den här veckan!
Idag hade vi natur som första lektion. Funkar bra om man vart på ica innan ;)
Därefter världens slappaste samhälle, där vi fick gå efter?.. tja typ 15 min!
Sen var det engelska, då vi endast var 4 per:) Fick även där gå tidigare!
Sååå NICE!
Bilder kommer snart
!

Efter skolan var det stan som gällde! Lollo och Sandra åkte till Södertälje ist, så det blev bara jag och Marre! :)
Vi shoppade verkligen loss! Eller, ganska iaf! :)
Jag köpte mig ett par korta mjukis shorts (matchar min rosa mjukisdress), en helt vanlig vit tröja, ett par söta sommar trosor, två t-skirtar till pappa + två aniktsmasker för män! (haha, ja han börjar ju bli gammal nu!) och så köpte jag ett par tights med dragkedja ner till som jag letat efter i hundra år :) Blev även en stoor Ben&Jerry! Har längtat så mycket, så var tvungen!
Bilder kommer strax!

Nu måste jag plugga, läxförhör imorgon!
 
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Marre

Oj, haha det hade jag inte ens tänkt på. Men skulle göra om den, men har inte orkat än. Eller rättare sagt kollade hur man gjorde och så.. sen blev de fult och då böt jag till en basik. Men kan göra om den igen om du vill.. haha

2009-03-05 @ 21:35:29
URL: http://marresays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0