7 Mars! - 6 dagar kvar!


Godmorgon!

Det var jätte trevligt att träffa Jocke och co. igen! Det var ju typ ett halv år sen sist! :)
Alex och jag satt och drack 10% cider från nått land:P Sviiiin äcklig!! Gick fan inte att dricka!
Sen när Laura och jag var ute en sväng, stanna en bil och ena killen kom ut och skulle fri till mig! HAHA! Fyyfan va kul de va! Vi kolla även bilder från nyår förra året (jag var inte med), vi digga bra musik! (endast när jag fick bestämma!), spela öl spelet och snacka om en massa! Bla om kärnkraftverk.. Ja, det kan ja ju inte säga va kul direkt! ;)
Alex och min hemresa var dock ganska kul! Trötta och glada kan man sammanfatta de:)
Bilder kommer imorgon!

Nu sitter jag och äter en bamse frukost och ska snart åka in till stan med Matilda!
Därefter ska jag troligtvis till henne och så åker vi till Hillos tjejmiddag senare ikväll :)

Hittade två bilder från min lilla shoppingrunda här om dagen :)

Pappas 39-års present!


Och lite små saker till mig själv



Vi  hörs förhoppningsvis senare!

PUS & KRAM!

Kommentarer
Postat av: Alex

Trevligt var det:)

2009-03-07 @ 17:11:51
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0