6 mars!

Heej!

Idag är det EXAKT en vecka kvar tills Niklas kommer hem!
Och EXAKT en månad kvar tills jag fyller 18!!
Kaan ni tänka eer!! :D

Har haft en super bra dag! Skolan gick som de skulle och det var super mysigt att träffa pappa och alla andra där hemma igen! Seksith, Tolly och company var också där! Trevligt trevligt! :)
Bilderna ligger på kameran och Robin är inte hemma (kusinen måste lägga in bilderna, eftersom att jag är så oteknisk och inte kan) Så bilderna kommer! Jag lovar :)

Hitta en bild på facebook på Melwin och han gudfar Seksith när dom var på Kanarieöarna!
SWEET!


Har inte haft någon mobil på två dagar, men nu funkar den!! Wiie!

Har super stressigt! Alex ringde och fråga om jag ville med till Södertälje på "chillkrök" och varför inte liksom! Så måste fixa mig nu och sen möta upp dom i tumba!

Imorgon blir det stan och sedan tjejmiddag hos Hillo! Matilda var sjuk idag, bara hon inte är det imorgon också :/

Aja!
Ha en toppen kväll allesammans! Va försiktiga!

P US S !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0