30 Mars- Måndag- En vecka kvaaar!

Hej!

Idag har jag vart hemma, hade sån fruktansvärd huvudverk när jag vaknade imorse. Hade det inatt också, då jag aldrig kunde somna. Har öven ont halsen plus att jag fått en otroligt jobbig blåsa i munnen!
Undra om kroppen känner på sig att man har en jobbig vecka framför sig. Jag tror de.



Imorgon måste jag iaf till skolan oavsett om jag har feber eller inte. Idrott och engelska prov imorgon som måste göras.
Orkar inte skjuta upp det. Skönt att ha det gjort sen :)

Sitter och pluggar med The voice i bakgrunden. Och alltid när jag pratar/smsar eller bara är med Niklas och radion är på kommer ALLTID Beyonce med Halo. Alltid, alltid alltid! Det hände nu, igen! Kommer ihåg när jag pratade med Niklas i telefon när han var i Thailand då han fråga vilken låt det var på radion och det var den låten.
Det är våran låt helt enkelt, den är bra :)




Nu ska jag plugga vidare!

Hörs senare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0