<3

Fick just ett sms av Matilda som jag bara måste visa;

Mickan, jag ville bara säga att jag är jätte stolt över dig, stolt att vara dim vän, du anar inte hur bra du är! Du är en jätte fin person å vän, du betyder jätte mycket för mig och hoppas att vi alltid kommer vara vänner för du är en av mina bästa vänner! Fortsätt kämpa å vara stark!
Jag tror på dig för att jag vet att du kan!
Jag älskar dig

Åååh! Är hon inte underbar! Såå sjuukt gullit skrivet!
Jag är så himla glad att hon finns för mig och att hon är som hon är! Så jävla unik och helt underbar! Hon har verkligen alla egenskaper för att vara världens bästa person!
Jag älskar henne! Tillsammans klara vi allt!
<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo de är klart .. jag börjar med den nu då :)

2009-03-09 @ 20:10:43
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0