3 mars - 10 dagar kvar!

Goodmorgon!

Klockan är snart tio i nio och jag som börjar åtta. Anledningen till de är väl att jag inte är fullt frisk för att träna innebandy. Jag är fortfarande jätte förkyld och har en aning ont i huvet. Så jag kommer till matten ist, min andra lektion :).

Visst hade jag kunnat åkt och tittat! Men mina ögon är huur svullna som helst! Fy 17!
Näe, så här kan jag inte gå ut! Kommer skrämma varenda elev i skolan!
Och de vill man ju inte ;) 

 Vad sägs som att hoppa i en flaskpost och förhoppningsvis hamna i Vietnam!
De vore väl nått va!


Idag slutar jag vi 3 nångång, då ska Niklas ringa mig :) Wiie!

Ha en toppen dag!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0