29 Mars- Söndag

Hejsan hoppsan!

Vilken mysig lördagskväll det blev! Åkte till Matilda redan vid fem tiden. Där började Malin (Tildas storesyrra) med maten och Matilda och jag tände ljus och försökte tända den öppna spisen. Dock gick det åt helevte, veden var fuktig :/ Men vi lyckades tillslut iaf!! :)
Sen kom Victor, Daniel och Christian. Vi åt super god hemmagjort pizza, spelade kort då Matilda och jag ägde(!!) och kollade på fotbollen! Väldigt mysigt måste jag säga! :)

Sen när fotbollen var slut kom Niklas i taxi (han hade vart hos en polare) och så åkte vi hem till honom. :)

NI GLÖMDE VÄL INTE BORT ATT SLÄCKA IGÅR OCH ATT STÄLLA OM KLOCKAN I NATT?!!

Det gjorde inte vi! Så duktiga såå! :)

Imorse vid halv tio tiden mötte jag upp Sandra och Lollo. Vi gick och sola. Kände att det behövdes! Lollo åker till Spanien snart!! Guud vad avis jag är!! Jag vill också åka iväg!..

Ikväll är det iaf beachvolleyboll! Det ska bli kul! :) Innan dess ska jag plugga, mardrömmsvecka framför mig! :/

Vi hörs senare!

PUSS & KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0