28 Mars - Lördag

Gooodmorning!

Det blev en mysig fredags kväll med middag hemma hos pappa. Jessika, Henke och hans flickvän kom även dit. Pappa hade gjort revbensspjäll med klyftpotatis! Så himla gott!
Så var det ju Let´s dance finalen också! Magnus vann, vilket jag faktiskt inne trodde! Men det gjorde ingenting! Båda paren var hur duktiga som helst!
 
Lailas klänning är så jäkla cool! Älskar den! :D

Nu har Niklas kört hem mig från honom precis, han skulle åka och träna inne på SATS i globen. Han har tydligen köpt års-kort där. Det vill jag också ha! Men vet inte om jag orkar åka in till stan varje gång..:P

Ikväll ska jag troligtvis till Matilda och äta middag och kolla på fotbollen Sverige-Portugal.
 Innan dess, har jag ingenting planerat! :)



Ha en bra dag!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0