19 Mars- Torsdag

Tjenixen!

Ännu en super vacker vår dag! :)
Hade väärldens långtråkigaste dag i skolan så det är helt sjuk!! Fyfaan asså! Innebandyn var Inställd!! Det var tydligen ett lag som inte "visste" om att DM skulle vara just idag! Sjukt.. Men aja. Blir troligtvis nästa vecka ist.

Efter en suuuper låång dag i skolan mötte jag upp Niklas och så gick vi upp till Pappa och hälsa på! Pappa ville träffa Niklas nu när han kommit hem:).
Tog lite bilder på när jag lekte med Melle.

Kolla in hans mysiga säng! Så söt!

   
Busfrö!

Vi lekte lite i sängen också! Haha! xD
   

Och i Melwins lekrum :)

   
Jag hade det nog roligare än Melle själv...

Efter det mysiga besöket hos Pappa gick Niklas och jag ner till Tumba. Han skulle till optikern och kolla sina ögon. Jag hittade ett par as heta brillor! Frågan är om man kan köpa ett par utan någon styrka alls(?).. hm..

Nu är jag hemma och ska packa ihop lite saker som ska me till Uppsala imorgon! Ska ta med mig allt till skolan, så åker jag direkt till Alex och senare till Uppsala där Erikas 20-års fest ska vaa! :D

Vi hörs hörrni!

PUSS & KRAAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0