24 Mars- Tisdag

Heej hopp!
Njaa, lite sol idag minsann! :) Skolan gick galant! Hade bl.a muntligt förhör i Samhäll som jag inte var förberedd till ett dugg! Vi skulle sitta 4 o 4 i klassrummet medans Per(vår lärare) ställde frågor! Nagy och jag råå plugga innan medans de andra redovisa! Ooch fyfan va bra de gick! Mig frågade han endast dom frågor jag kunde! Haha! Så himla tur! :)

Efter skolan gick jag och mötte pappa, vi hämtade Melwin på dagis. Sen efter de kom Niklas och hämta upp mig. Vi åkte hem till mig och käka lite och sen drog han för att spela pingis. Vi ska ses sen igen! Som vanligt :)

Men hörrni!
Det kan väl inte bara vara jag som avskyr dom här byxorna! Fyyfan va fula! De ser typ ut som att man skitit på sig!! Och de kan ju inte va kul alls! Haha!


Herregud säger jag bara!

Vi hörs!

PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0