18 Mars - Tisdag

Heejhopp!

Nu har jag precis kommit hem från stan. Var med Sara och Alex och köpte present till Erika! Det blev suuper bra! :D 
För säkerhetsskull lägger jag inte in någon bild på presenten. Men jag kan lova att jag lägger in bilder efter hennes 20-års fest som är på fredag! :) Dåå kommer de maaassa bilder! 
Den ska bli så skiit rolig! Polis-tema är det också! Jaag vet inte vad jag ska va..(!!) Panik!
Har ett förslag.. men nja.. de suger :P Hah! Alex, Laura och Sara har skit bra, så jädra kul! xD Haha!

Vilket vår väder det var idag!! ÄNTLIGEEN! :D



Nu ska jag äta och ikväll bli det bio med Älsklingen, Män som hatar kvinnor.
Blev aldrig av igår.. var så jäkla trötta.

Imorgon är det Skol-DM i Haninge.. Det ska bli kul :D
Och juste! Jag överlevde simningen! Gick faktiskt helt okej!.. Äckligt såklart! Men nu är det gjort!! :)

PUSS & KRAM!


Kommentarer
Postat av: Alex

112- tema faktisktxD

2009-03-19 @ 17:58:19
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0