12 Mars- Torsdag- 1 pytteliten dag kvar!

Heej!

Nu har jag precis kommit hem från stan! Det var jätte kul att gå runt med tjejerna :)
Köpte lite saker till mig men även till Laura som fyller 19 imorgon!!
Tyvärr kan jag inte visa vad jag köpt till henne ;) Men kan visa vad jag hittade till mig själv :)


 
Jeans leggings, lösnaglar^^, en dubbel ram, en super efterlängtad päls- "halsduk" och så tryckte jag en tröja med Niklas på!
Söt som jag är xD Hah! Eller!
Ja, de var de!

Nu tänkte jag hoppa i ett bad och sätta en hårinpackning, ansiktsmask och så måste jag färga bryn+fransarna! Raka benen måste jag också! Herregud! xP
Typiskt tjejer.. Killar skulle väl aldrig egagera sig så här..

AAAH!!
 Jag vet inte riktigt om jag kan tro det eller ej, att han faktiskt kommer hem imororgon!!
Sista natten jag kommer sova själv på väääldigt, väääldigt läänge!! :D

Vi hörs kanske sen!

PUSS & KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0