6Juni

Godmorgon! Mottagningen hos Alex varsuper trevlig! Vi bjöds på god plockmat och vin :) Senare på kvällen drog vi in till stan, vi var ett helt gäng på runt 12pers om inte mer! Laroy blev det som sagt. Fyyfaan vad roligt vi hade! Musiken var grym, människorna var trevliga och alla verkade ha sjuuukt roligt! Precis som det ska va! Och inte nog med att man inte behövde köpa drickan själv xD Det är Adam jag ska tacka! :)Vi drog runt 2tiden har jag för mig, då vi gick till 7eleven där Tony jobba och alla fick gratis mat xD Dock var jag inte ett dugg sugen! Det är Donken det ska vara! :p Hah! Erika o Christopher stog för fotograferingen! Så förhoppningvis får vi lite bilder senare :) Hittade föresten den här bilden på stureplan.se. Jag ser ut som ett hej-kom-o-hjälp-mig medans Laura blev hur söt som helst! Men vafan har mina armuskler tagit vägen(!?) Och vad fick dom Sandra Åstöm och Filippa Bergsjö ifrån!(?) Hah! Fattar ingenting! Det var iaf en sjuukt rolig kväll som vi MÅSTE gör om! :D Vi hörs senare igen! PUSSPUSS! (Har fortfarande hänt något konstigt med texten, vet inte vad som hänt:s)

Kommentarer
Postat av: Alex

Fin bild på er två!

2009-06-06 @ 15:05:35
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0