Pic's

Nu har jag fått alla bilder från Emelie också, och det var ett gäng kan jag lova! 
Jag bjuder på de här! Ser förjävlig ut!
 I början av kvällen, myspys utomhus.
'
Söta Emelie o jag drack vodka lime i stort sätt hela kvällen


Snälla grabbar bjöd på champagne. (Martina fyllde ju18)

Snygga Martina!

^^

Martina o Emelie

Ja o söta Emelie

Det blev en hel del skålande!

Martina är alltid lika snygg!

hahah, herreguuud!

På nattbussen träffade vi på Ricardo! (sjukt länge sen jag såg honom!)

.. o jag sov på hans fötter^^


Martina såg lika snygg ut då hon kom som när hon gick! (Jag önskar att det skulle va samma sak för mig.. men icke..)

Fler bilder får komma en annan gång! :)
PÖSSSSPÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0