Svensk sommar..

Nej, nu blir jag arg! Var är solen, värmen och den svenska super härliga sommaren!!???
Jag vill ha mer av det goda!
Mer ute konserter med Per Gessle..
(Det ÄR sommar!)

... mer spontana besök till Grönan med tjejerna.. (Inte hänt så här långt..:/)

Sommaren 2006-07? Haha, minnen <3
 
... mer picknickar i Kunsträdgården! Hur mysigt var inte de lixsom!?

... flera rutter till landet i Hallsberg. Bastustugan som precis hade fått en nybygd brygga. 2år sedan tror jag. 

...då vi grillade varje kväll..

.. och plockade smultron för att göra en god paj. Mer sommar kunde det inte bli!

Och mer tid till att åka och segla. Pappa o Melle sommaren 08

.. så mysigt!...

Och så får man ju inte missa Allsång som börjar snart!

Det är väl ändå något som hör till sommarn i stockholm!

Jaja, det har faktiskt bara gått lite mer än 1 vecka på sommarlovet så inte ska jag hänga läpp för de. Jag vill bara att det ska bli varmt och jag vill hitta på massa roliga saker! Känner mig en aning rastlös kanske..:P

Vi hörs senare! Ska åka till Lollis senare vid fem tiden, får se om jag slänger in ett inlägg innan eller så hörs vi när jag kommer hem igen! :)
PUSSPUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0