Shopping!

Heej mina söta små vänner!

Vi blev kvar i stan en stund. Jag shoppade för fullt, och gissa om min plånbok är tom nu! Eller nästan iaf ^^
Köpte ett par skit snygga sommar jeans(ljusa, tajta, slitna, grr!!), en super söt vit blus från Zara och en par sky höga klackar från Belle! Att shoppa är verkligen bland det bästa jag vet!
Jag köpte även rosa och svart flingsalt till mamma, hon ville tydligen ha de. Och så var jag på banken också! Fick en sån där dosa så att jag kan hänga med på vad som händer på mitt konto på internet :) Och så fick jag se en hel del roliga överaskningar nu när jag fyllt 18 och allt :D Lovely!


Jag visar vad jag köpt senare! Fortfarande inga batterier på kameran :/

Hoppas ni haft en bra dag!
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0