Presentexpert?

Jaag är tillbaka!

Jag hittade present på bara en timme!!
Såå jäkla bra gjort för att vara mig! Jag kan gå runt i timmar utan resultat, så börjar jag böla o ringer mamma.. Men den här gången lyckades jag! Hitta en super fin present som jag själv skulle vilja ha! Hoppas Alex bli glad nu, de är ju huvudsaken!
Man fick så himla tråkigt paketinslagning i butiken, så jag stylade om de!
Visst blev det fint! Och titta på baktidan! Lilla killen från snobben! Såå söt!

Hah! Nu blir det tusen gånger roligare att ge presenten! :)

Ha de så bra så länge!
PUSSS!


Kommentarer
Postat av: Alex

Haha Gullunge:D

2009-06-04 @ 17:08:54
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0