Midsommar 09

Jobbet gick hur bra som helst och det var faktiskt kul! Jag vill jobba meer! (Inte så konstigt kanske när man har Lollis vid sin sida)

Nu ska jag åka till Helene och Larsen, där mamma o co. är. Det ska tydligen va jätte mkt folk :) Alltid trevligt!. Jag tar med mig Lollis, därefter ska jag troligtvis till Alex :)
 Egoo jaag!


Jag är så sjukt irriterad på mig själv!! Kolla vad fan jag gör med munnen! Har börjar göra så heeela tiden! Haha, helvete..

Ajaa! Hoppas ni får en toppen kväll!!

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Haha, tack gummi :) Är jävla avis på er som får dra till turkey i 2 veckor!!

2009-06-19 @ 21:26:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0