Första och sista gången!

Nej, fyyy bubblan!!! Jag sa till Sandra tidigare idag - Jag skulle aldrig se en skräckis på bio, ALDRIG!! Och vad händer inte samma jäkla dag! Haha! Och nej, det var inte meningen, men när vi väl stoD där i kassan var det fullt på varenda jäkla film vi ville se, så himla typiskt!! Så vi tog bara nån..
Det blev The Haunting in Connecticut.
Jag som hatar skräckfilmer över huvudtaget, varför ska man utsätta sig för sånt här! Hah:P  Handlingen var ganska bra iaf.
Sexy girls! Grrr!!

Lollo måste nog var den enda människa i hela världen som sitter med MINI-bananer på en bio!
GÖTT MOS!
 
Sweet girls!

Och hur rädda var dom på bion??

Njäe, kanske inte riktigt så. Sandra tycker inte ens skräckisar är nå läskiga.. Jag förstår inte...

Imorgon tänkte vi ha filmkväll hos Lollis iaf! Men då blir de nog nå komedi eller nå annat skoj :)

Vi hörs imorgon gullepluttar!
PUSSPUSS o NATTINATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0