FÖRLÅT!

Heeej och förlåååt förlåt förlåt för min dåliga uppdatering! Men jag har inte haft nå internet! Super irriterande! Men nu funkar deet!! Halleluljha!! ;D

Ja, helgen blev ju som sagt en katastrof, fast att sitta och mysa i Långholmen med jordgubbar o vin var strålande! Nu är det sommar på riktigt! :)

 
Alex o jag drog från Långholmen till ett ställe som heter Lime, och det var nog det sämsta ställe jag någonsin vart på! Det såg ut som ett badrum, det var bara människor över 30, (eller okej då, 28!) musiken var så dålig att det inte gick att dansa till plus att det knappt fanns nå dansgolv! Herregud! Gå inte dit för gudsskull!(Vi blev rekomenderade stället) Men snyggast i stan, det var vi iaf! :D

Nästa helg ska bli tusen gånger bättre! Alex o Sara tar ju studenten så då blir det Laroy på fredag! Det kommer bli grymt! Har själv skolavslutning på dagen, därefter ska jag till Alex mottagning och därefter drar vi ut! Wiihoo! Soommarloov!

Nu ska jag snart på powerwalk med Sandra!
Vi hörs!
PUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0