7 juni

Heejsan hoppsan!

Har inte hunnit blogga någonting idag! Stressade iväg imorse då jag tillomed fick sätta i hårförlängningen på bussen!! Ni förstår då hur stressad jag var va! Hah! Det var iaf hur mysigt som helst i Kungsan! Massa folk och massa olika maträtter att välja mellan, tråkig som jag är vågade jag inte på nå nytt utan tog en vanlig cesarsallad med kykling^^ (Hur god som helst!!) Alex o jag gick även in på Zara och hitta massvis med snygga saker! Jag la undan lite grejer och sen när vi skulle tillbaka till butiken hann vi inte fram! Eftersom det är söndag o stänger klockan fem vilket vi totalt hade glömt bort! Så det gick ju åt skogen.. Men vi ska in imorgon igen, så det lööser sig! :)
 
Hoppas ni haft en minst lika mysigt Söndag! Vi hörs sen igen!
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0