30 juni

Så här har min dag sett ut!
Sandiie and Lou-lou

Vi gick in på H&M där en duva flög om kring, helt lost!

Vi gick in på Top Shop o prova likadana klänningar fast i olika färger. Hottie!

Sen blev vi hungriga..

Sandie

Sen drog vi vidare till Zara där jag hitta både mina dröm skor och min dröm jacka på REAN! 
Skorna 399:- Jackan 1399:-
(tror jag det var)
 
...men jag måste prioritera och just nu står varken skor eller jacka högst på listan... :'( Jag får låna Lollo som köpte skorna!!

Efter att ha gråtit en skvätt var det bara att knata vidare :)

Sen åkte vi hemåt! Vi hittade bästa presenten till Martina:)
Sen hämtade mamma o Macke upp mig i Tumba så åkte vi direkt till Skärholmen. Vi kollade runt lite o jag köpte mig en klänning jag inte vet om jag ska spara eller inte.. Jobbigt i-landsproblem..
Bruschaaan! (man säger så i skärholmen)

Sen köpte jag sushi med mig hem^^ tihi

Nu ska jag försöka ta en bild på min klänning så ni får se! Jag har beslutsångest..:P
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0