20 juni

Godmorgon!

Vaknade för ett tag sen, sminket var på från igår.. Fyfan hur jag ser ut! Det var faktiskt kul igår, jag och lollis blev bjudna på vin efter att druckit upp de sex cider jag hade med mig. Jag mådde hur bra som helst! Haha.. Herregud..
Vi hann inte ens till Alex!.. Jag som ville dit också.

Vi fick med oss hem från jobbet (:

Lollis, snodde en..?? vafan heter de?? Hahah

Ägg

Seeeexy!


Så underbar bild! Haha <33

Jag kan inte via mig från kvällen. Jag skäms!!! Tyvärr xP

Neej fyafaroo vad jag måste ha vatten nu!!

Hörs senare!
PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Någon är lite bakis kanske... inget annat vore ok efter midsommar=D

2009-06-20 @ 16:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0