20-21 juni

Heeej!

Jag drog till Uppsala igår, därför jag inte har kunnat skriva något. Det blev helt spontat, hade egentligen ingen lust alls efter midsommar liksom. Men vafan, man måste väl passa på, tråkigt att sitta hemma xD
 Alex o jag åkte vid halv 5 tiden, var framme 4 timmar senare! Det var riktig jävla vildavästern, åkrar överallt!  Först var vi och käka hos en kompis till Christoffer därefter drog vi till Björkis som det hette. Och vilken entré vi gjorde! Åkte ett flak som liknade en bur med massa hö i och kördes av en traktor! Kan ni tänka er! Hahah, så jäkla roligt! Landet asså, jag älskar de! Alla sa redan innan att Alex o Jag som var de ända 08erna inte skulle ha så stora förväntningar på Björkis xD) Haha.
När vi väl kom dit, gick vi till "bar-stället" där det var 18års gräns (Tacka gud att jag fyllt år, jag var yngst av alla i sällskapet, resten var väl runt 20 o uppåt. Hade vart pinsamt om jag fått stå utanför xD)
Sen fick vi för oss att åka en jävla karusell som såg ut att va ganska lugn. Vi smet in och lyckats få gratis åktur av gubben som jobba där och sedan körde den igång. Kul första minuten seeeen var det faan inte roligt längre! Den gick så fruktansvärt fort att löshåret var påväg av, min mobil i jackan var på väg ut ett antal gånger, min väska var öppen då jag var tvungen att ha kolla på den(vattenflakan flög ur!) och i all hast försöka att inte krossa Alex som skrek "STAANNAA!! HÅLL I MOT LILLAAAAN!!" (jag trycktes ut på henne) Hahah, asså ingen kan nog förså hur fort den fick, det var som pop-expressen men i ett sämre skick och trippels så lång åktur och en mycket högre hastighet. Fyfaan! ALDRIG MER! Hur  snygga var vi inte när vi gick av sen då xD hahah. Och potatisalladen jag hade i min väska hade öppnats, ALLT var nerkladdat!.. 
Sen när vi skulle på "efterfest" hos Christoffer hämtade traktorn med flaket upp oss :) Det blev väl en ganska lugn efterfest xD Hah! Sen sov vi där.
Imorse gick vi upp vid tio, åkte vi elva och kom hem vid två.. Så jävla långt!! Usch..
Pic's
Alex på tåget mot Uppsala


Efter tåget tog vi bussen mot 

Hahah, så sjukt gullit namn!

Sen var det bara att gå.. Humöret var iaf på topp!


På flaket på väg till Björkis! 

Detta skulle aldrig ske i sthlm!! Så tragiskt, hur roligt som helst!
Helvetes karusellen innan den körde igång!

Väntan på tåget i  vackra Uppsala..


Var man 18år eller uppåt fick man ett gult band

Vi hade sjukt ont i fötterna!

Och vi var trötta..

Nej, nu orkar jag inte mer, tagit hundra år att skriva det här inlägget!

Vi hörs senare!

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0