Nice price!

Mina fynd inför Alanya! :)
- Martina jag hitta den där klänningen som vi tyckte var så snygg på den där tjejen! Hahah!
(Den ser as ful ut på bild, men är snygg på. Jag hitta den på Monky :))

Orange linne från Vila

Även den här ser ful ut på bild. Det är kors i ryggen och söt på. Den kommer också från Vila.

Solhatt från Khapphal (eller lindex?) och solglasögon från turk-ståndet(xD) ute vid kulturhuset :)

Svart överdel från H&M. Den färgglada kommer ifrån Twilfit.

Smink borttagning, vattenfast mascara(världens bästa!) och ett nagelkit med förlängning.

Lite hittade jag iaf :)
Nu ska jag snart cykla ner till ica o möta Niklas. Vi ska ha middag här ikväll. Vi hade nämligen planerat de^^ Hah.
PUSSIPUSSI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0