Galet

Ja, som sagt det blev ganska galen kväll igår. Vi var hos Alex och satt ute o snacka, spelade spel, drack och rökte vattenpipa. Det var hur trevligt som helst. Sen fick Lollo för sig att dra, helt från ingenstans. Så vi drar, utan att säga något till någon. Så där satt vi på bussen på väg in till Tumba utan att veta vart fan vi skulle. In till stan visste vi iaf.
Så sitter vi på parongen i Tumba o tåget var försenat! Och vad händer inte? Två super trevliga tjejer (Emma o Louise) frågar om vi ville åka med dom i deras bil. Hur gulligt som helst!
Vi hoppade av på Östermalmstorg o därifrån tog vi oss till Husets. Vi tänkte att det alltid är bra drag där vilket det också var, ännu en gång! Vi hade sjukt roligt och träffade massa nya människor! :D Jag o Lollis är bästa temet på att skaffa nya kontakter! 
Sen drog vi iaf lite innan tre. Tog nattbussen till Tumba o taxi därifrån. Jag drog hem till Viktor o Micke, där Ville, Mamma o Ronnie var. Hah! Mycket trevligt! Sen var vi väl hemma runt 6 imorse :)
Här är lite bilder från igår!
Glada gänget! ho Alex

Lollis o Glenn

Kärlek på hög nivå! Kort därefter låg dom i poolen o bada.

Jag o Princebabe. (Jag ser skit packad ut, radan då! xD hah)

Och så helt plötsligt satt vi i en bil på väg in till stan! Tack tjejer för skjutsen!

Sen fick inte kameran vara med mer!
Nu ska jag åka o kolla på Mackes match (final idag!). Senare ikväll får vi se vad som händer. Lollo pratade något om att dra till Djurö till en killes landställe. Vi får se hur det blir med det!
Hörs sen!
PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0