Torsdag


Nu har jag vaknat till liv här hemma. Det var super kul igår med tjejerna! Blev först vårt älskade Nivå och sen fredagsklubben. Börjar dock tröttna på de stället, allt för dålig musik och för konstiga människor. Men men, det blir vad man gör det till, eller vad är det vi säger tjejer! Vi hade kul iaf! Kom hem som sagt vid halv 6 imorse. Det är så det ska va! ;)

 Tänkte visa lite vad jag har shoppat, mina otroliga fund! :D
(De överstrukna siffrorna är vad de kosta innan rean)
- Mamma blunda!

Grå kjol med dragkedja bak. Top shop. Pris: 399:- 100:-
Svart "puff" kjol. Top shop. Pris: 399:- 100:-

Sandaler med stenar. Topshop. Pris: 599:- 200:-
Indiansandalerna. Top shop. Pris 379:- 100:-

Mjukis shorts. Top shop. Pris: 99:- 30:-/st

Liten vit (läder?) väska. Top shop. Pris: Runt 300-400:- minns inte exakt, fick den för 100:-
Den rosa kommer från Gina. Pris: 179:- 49:-
Örhängen. H&M. Pris: 49,50:-

Gul tunika. Gina tricot. Pris: 199:- 49:-
Blå tunika. Bik bok. Pris: 249:- ca60:-

Stickad tunika. Gina. Pris: 299:- 99:-

Vita jeans (som jag ska klippa till shorts). Gina, 499:- 49:-!

Det var de! Tror inte jag glömt något nu.

Tänk att allt detta hade kostan nästan 4000kr utan all rea! Inte ens i närheten vad jag betalade!
Jag tjänar ju faktist på det här! Som jag brukar säga ^^
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0