Onsdag

Har vart hos Sandra hela dagen och har bla. färgat mitt håååååår, käkat hamburgare och spelat kort (är hos henne fortfarande) Hah, jag vet inte vad jag ska säga om håret, ljust är det iaf! Bild kommer kanske imorgon, om ni har tur vill säga!
Lollis fixar med färgen. Jag sa väl att jag skulle färga blått? ;)

Bra jobbat gumman!

Det var tur att vi köpte många hamburgare, så att det inte gjorde något att v i brände några stycken^^

Lollis palla jordgubbar!

Så kan det ju gå när man inte använder p-piller Lousie!


Cykelpaus!

hahahah!

hahahahah!

Sandras sommardrink med juice, bacardi, smultron o jordgubbar!

Min data vill inte va med mer, inga fler bilder idag!
Nu håller vi på o ser Mr Bean's holiday, hörs senare eller imorgon igen! 
PÖSSINÖSSSIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0