Torsdag

Hej igen!

Mitt hår ser förjävligt ut, kan jag väl börja med att säga! Men jag ska ge det en chans, det kan ju bli bättre med tiden.. Jag hoppas verkligen det! (Visar här i bloggen senare idag, eller imorgon, kanske!)

Ååh, juste! I natt åkte mamma o Ronnie till Barcelona, eftersom Ronnie fyller 40 idag. Det var en present åt honom från mamma. Han visst inte om resan, han blev väckt imorse vid 4tiden då han bara var tvungen att hoppa in i bilen. Sen körde Macke dom till Arlanda och Ronnie fick öppna sin present i bilen (flyggbiljett och en Barcelona-fakta-bok). Mamma hade packat hans väska.  Det måste va den bästa presenten som finns! Det vill jag också ha!! Guud att ingen kan göra så åt mig... suck.. ;/;)
Bilder från Barcelona för exakt ett år sedan.

Vi var inne på Camp nou (mest för Niklas skull) Han var så glad.. sötnosen..

sweet! haha

Suddig bild på söt-Niklas

Vi hörs senare!
PUSSIPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0