Tooorsdag

Heeej sockertoppar!

Jag har vart hos Lollis hela dagen! Vi har färgat håret, blev väl sisådär för mig, ingen större skillnad egentligen. Lollis blev ultrablond, precis som det stog på förpackningen. (Det höll iaf vad de lova ;) hah)
Sen har Lollis sytt min kjol som var hur stor som helst, samtidigt som jag fört över låtar till min ipod! As niiiie! ;)
Snaaaart åker viiii!! AAAH! :D

Nu är det inte mycket kvar på min to-do list!

Köpa saker till Alanya är jag tyyyp klar med. Ska åka in till Skärholmen med Matilda imorgon då jag ska kolla lite, hittar jag något så gör jag. Inget gör letar efter direkt :) Sen måste jag bara packa o städa huset.. Suck..
Måste ha tid att göra min nagelförlängning också! :)
Aja.. Snart kommer Niklas! Inte ska jag behöva sova ensam inte ^^
PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0