Tiisdag

Hallojsan!

Åååh, det var super kul att träffa Sussi!
Det var typ 3-4 år sen jag träffade henne senast! Förstå vad länge sen!
Vi gick runt på stan, jag shoppa lite grejer, vi åt glass o pratade en hel del :) Super musigt! Jag sa de att jag får komma ner till Tibro någon gång, det skulle ju va skit kul o då får jag träffa alla andra också! :)
Här är Sussi! Såå söt :)

och så glassen ^^

Efter att träffat Sussipussi så åkte jag hem till Niklas. Åååh, vet ni vad som hände??.. Suck på mig! Jag ska av någon konstig anledning ta av Niklas enooorma kross från stödet och välter skiten! Rakte över min fot o smalben! Fyyyfan vad ont det gjorde! Så nu har jag skit ont i foten också.... (men niklas sa faktiskt att jag skulle ta av krossen från stödet...)
Jag som hatar folk som går runt å haltar då jag tror att dom bara vill ha uppmärksamhet xD hah...
Aja, nu är jag iaf hemma o tänkte snart visa mina nya fynd! :) Kuuul va?
Hörs snart igen! :)
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Sussi

Yeaaah de va niice:D

Du får absolut ta å komma ner till lilla Tibro snart. Alla skulle tycka de va super kul! Du får ha det så jätte gött på Alanya, hälsa turkarna från mig;) NOT!!! hehe puss puss

2009-07-30 @ 00:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0