Skön söndag

Nu känner jag mig hur fräsch som helst. Jag har nämligen haft ett litet spa här hemma med mig sjäv :P.
Detta är vad jag använt mig av:

1. Badolja
2.Ansiktsmask
3. Salt cream/body scrub
4. Fruktis hårinpackning
5. Fotskrubb
6.Skrubbhanske
7. Rakhyvel
Efterbehandling

Gliss heir repair. Den använder jag innan jag fönar håret. (Den skyddar mot värmen)
Glansdroppar
med vitaminer, rengörande, vårdandeoch formande produkter. (Haha, läste på baksidan xD)
Body butter från The body shop.

Jag måste nog ta en likadan vända innan jag åker på lördag. Har bokat tid på torsdag hos Jossan också, så att hon ska färga mina bryn o fransar. Det behöver jag verkligen!
Vi hörs sen igen!
PUSSPUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0