Nattbloggning

Heej bloggen!

Lite dåligt samveta har jag för min dåliga uppdateringa. Men tänkte gottgöra er lite med ett nattinlägg. Snääällt va?;)

Här kommer lite bilder från min dag.
Åkte till flemingsberg o hämtade mitt ooootroligt snygga nya pass! Ruskigt het bild, ni ska bara se!

Åkte därefter till pappa i Rönninge. Se bara hur nära tåget är! Super skönt :)

Melwin o Jenny byggde upp Melles nya bord o stolar. Sweet! (Observera att den nya tapeten är uppe ;))

Sen gick vi till ett Sushiställe. Huur god sushi som helst
o det var jätte fint upplagt! Rekomenderar det verkligen! Ligger precis vid stationen.
Melle ville inte äta, så han fick en klubb o lite cola ist..

Sen gick vi en promenad ner till vattnet. Ligger precis i närheten.

... och efter några öl och någon Jäger på restaurangen drog Seksith upp monster sågen. Det sjuka är att det inte funkade att såga av röret innan vi gick o åt, men sen efter gick det tydligen, efter lite alkohol i kroppen.

Det var det!

Imorgon är en ny dag o då ska jag träffa Sussi, min gamla konståkningskompis som bor nere i Tibro. Det ska bli sjukt roligt! Vi träffades en hel del på deras hemma läger dit jag nästan alltid åkte. Dom har ju sveriges bästa tränare och världens roligaste o trevligaste människor! Jag älskar Tibro helt enklet :)
Nu måste jag sova, så jag orkar komma upp imorgon!
PUSSPUSSNATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0