Mikaela rekomenderar!

Kanske något jag borde köra lite oftare; Mikaela rekomenderar! hah
Jag vill iaf rekomendera Skinoren! Så jäkla bra mot akne, vare sig man har mycket eller bara någon enstaka :). Finnen/arna försvinner så himla fort, ibland tillomed över en natt! Ja, det är faktiskt sant :)
Nackdelen är väl att den är på recept på apoteket..
(Macke har fått tagit ut de när han hade mycket akne, då jag lånat den när jag behövt. Idag har han ingen akne alls men tar ut åt mig. Vi får se hur länge det funkar.. dom är redan lite fundersamma när han kommer dit och vill ha ännu en tub när han inte har några finnar alls^^)

Ja, o så hade ja lite tråkigt xD

Nu är klockan ett o jag är hur pigg som helst.. suck...
PUSSIPUSSINATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0