Kommer inte på någon rubrik..

Grödinge vann med 1-1, vilket räckte för att gå till final. Den är på lördag så då måste man dit igen. :)
Sen på söndag kommer Niklas hem också! Det ska bli kul :) Jag saknar honom hur mycket som helst men eftersom jag har världens underbaraste vänner så funkar det faktiskt ganska bra :)

På tal om ingenting! Jag vill ha den här tunikan som Linn Herbersson har! Men jag vet att det inte finns på H&M längre... Typiiiskt!

Aja. Imorgonbitti vid 12tiden ska jag va hos pappa o kolla in huset igen. Dom har fått ordning på golv o tak nu, så det måste jag tydligen komma o se på. Och så får jag ju träffa Melwin också :) Sötbabyn. Senare på kvällen är det fest hos Alex. That's niice!
NATTINATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0