Fredag

Nu är jag hemma igen!
Så här mysig har min dag sett ut!
Vi kollade skor! (Jag hittade inte dom jag letade efter.. buhuu..)

Men hittade dom här! Huur snygga som helst! Dock köpte jag dom inte..

Sen gick vi in på H&M, då vi var tvugna att köpa oss nå svalare att ha på oss eftersom det blev så himla varmt och jag hade världens varmaste kläder på mig eftersom det regnade. Matilda köpte sig en super söt rosa kjol och jag ett par barbapappa-shorts eller mammas-shorts, man kan kalla det vad man vill xD
Sen mötte vi på Niklas o Jonas för 2a gången! :)
Snyggingar!! (Matildas söta kjol där också!:))

Vi kollade in robot-gubben! Han var hur duktig som helst!

Sen blev det fika, ofc!

Sötnos!

Sen blev det även en varsin cooler också ^^

Yammie!

Sen fick vi skjuts hem av Mattis och lilla Nils (:

Matilda o Nils lekte

Sen kom Niklas o hämtade mig (:

Han såg jävligt arg ut, men det var han inte (:

Nu har han åkt precis, men han kommer tillbaka sen igen. Så då kan jag passa på äta, blogga o tvätta mitt hår med silver shampo, vilket verkligen behövs!
Vi hörs sen!
PÖSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0